وبلاگ

چرا زرین‌پلاس

زرین پلاس یک اپلیکیشن برای خرید و پس‌انداز است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های زرین پلاس می‌توان به ارائه کش بک برای خریدهای حضوری و اینترنتی در هر خرید، امکان خرید اعتباری بدون نیاز به ضامن، ارائه تخفیف‌های اختصاصی و امکان تبدیل موجودی به شارژ و بسته اینترنت اشاره کرد. استفاده از زرین پلاس با دانلود رایگان اپلیکیشن، ثبت‌نام ساده، افزودن کارت‌های بانکی و خرید از فروشگاه‌های همکار، برای کاربران مزایای زیادی دارد و خرید را برای آن‌ها آسان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند. در این مقاله با بررسی این اپلیکیشن کش بک و امکانات آن به این سؤال پاسخ داده‌ایم که “چرا زرین پلاس را انتخاب کنیم؟”

مطالعه

خرید درمانی از شوخی تا واقعیت

خرید درمانی یک نوع درمان نیست اما می‌تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید. همه ما با حس و حال خوب خریدکردن و گشتن در بازار و مراکز خرید آشنا هستیم و گاهی اوقات وقتی کمی بی‌حوصله و دل‌مرده می‌شویم، سعی می‌کنیم با خریدکردن حال خودمان را بهتر کنیم. اصطلاح خرید درمانی برای اشاره به همین کار به کار می‌رود. اما خرید درمانی به‌راحتی می‌تواند از کنترل خارج شده و به یک مشکل جدی تبدیل شود. مشکلی که می‌تواند تا مختل کردن زندگی شما پیش برود. با ما همراه باشید تا با خرید درمانی و مرز باریک آن با اعتیاد به خرید بیشتر آشنا شوید. 

مطالعه

پس‌انداز کردن پول [21 روش مؤثر]

پس‌اندازکردن پول یکی از مهارت‌های مالی مهم برای هر فرد و خانواده است. در شرایط اقتصادی پرتلاطم امروز، داشتن پس‌انداز کافی برای مواجهه با مشکلات مالی کمک بزرگی به ما می‌کند. همچنین برای خرید خیلی چیزها از گوشی موبایل گرفته تا خودرو و منزل باید پول پس‌انداز کنیم. با وجود مزایای زیاد پس‌انداز هنوز هم برخی افراد به دلیل ناآگاهی یا نداشتن عادت پس‌انداز همه پولشان را خرج می‌کنند و هیچ پس‌اندازی ندارند. برخلاف تصور بسیاری از افراد، برای پس‌اندازکردن حتماً نباید درآمد خیلی زیادی داشته باشید. با استفاده از روش‌های پس‌انداز آسان می‌توانید هر ماه مبلغی را کنار بگذارید.

مطالعه